De Clipjesfabriek is jarig en dat vieren zij met een symposium

De Clipjesfabriek bestaat 10 jaar, reden voor een feestje! Bovendien is de Clipjesfabriek door het ministerie van Onderwijs gekozen tot beste leerbedrijf van de provincie Flevoland. Dubbele reden voor een feestje. In 10 jaar tijd hebben we veel ervaring opgedaan met het werken met stagiaires. En stagiaires worden in veel bedrijven gezien als jongeren die alles nog moeten leren. Op het gebied van media weten ze heel veel, zijn het professionals. Die kennis kan elk bedrijf gebruiken. Hoe je dat kunt doen, staat centraal op het symposium op 8 november: De stagiaire als mediaprofessional.

Clipjesfabriek

Een droomplek

De nieuwe bibliotheek en Clipjesfabriek hebben een goed huwelijk. Al acht jaar lang zitten wij in de nieuwe bibliotheek en werken wij intensief samen op het gebied van video en sociale media. Het is dan ook niet zo gek dat wij hebben gekozen om hier ons symposium te houden. Bovendien biedt de bibliotheek uitstekende faciliteiten, vanwege de grote filmzaal met al haar mogelijkheden en de verschillende ruimtes voor de workshops. De nieuwe bibliotheek is ook nog eens heel centraal gelegen, waardoor bezoekers zowel vanaf het station als vanaf een van de vele parkeergarages het gebouw gemakkelijk kunnen bereiken. Ook een symposium, lezing, congres of workshop organiseren in de nieuwe bibliotheek? Dat kan! Neem eens een kijkje op onze website en lees meer over de mogelijkheden!

Clipjesfabriek

Bijzonder

Op het symposium komen bijzondere mediaprofessionals een workshop geven. Erwin Eijpe -ooit stagiair, later projectleider, nu ondernemer- komt vertellen over hoe je van medewerkers ambassadeurs maakt in je mediastrategie van het bedrijf. Hendrik Postma – docent aan de Hogeschool Arnhem en Nijmegen, ooit projectleider Clipjesfabriek – geeft een workshop over hoe beroepsonderwijs en bedrijfsleven beter kunnen samenwerken en meer van elkaar kunnen leren. Jorick Scheerens is practor Sociale Media. Hij legt uit wat de rol van sociale media in onderwijs en bedrijfsleven kan zijn. En Marc de Hond -internetondernemer, multi-mediatalent- legt uit hoe je jongeren op hun kracht kunt inzetten en hij speelt een deel van zijn splinternieuwe theatershow ‘Voortschrijdend Inzicht’. Kortom; het symposium is voor zowel onderwijs als bedrijfsleven een ‘must’.

Clipjesfabriek

Mis het niet!

Wij en onze gastsprekers heten jullie graag welkom. Meld je aan, zolang er nog plaats is. Meer info hieronder in de, jawel!, clip. Wil je je opgeven? Stuur dan een e-mail naar 10jaar@clipjesfabriek.nl. We zien je graag op 8 november!